Kui Teil on broneerimiskood, sisestage see siia

Kuvatakse erihinnad ja eelised, mis on mõeldud just Teile!

Rohkem kui 20 aastat rõõmu reisimisest …

Nikal Traveli jaoks on esikohal reisielamused!

Juba üle 20 aasta on Nikal ja tütarbrand Premio Travel korraldanud reisijatele
kõrgkvaliteetseid ringreise! Ühiselt katame enamiku Kesk-Euroopast!

Meie juhtimiskeskus asub Saksamaal ning kogu planeerimine leiab aset just seal.
Seetõttu anname Teile kõrge Saksa kvaliteedi lubaduse! Usaldage end samuti
meie hoolde nagu kõik eelnevad kümned tuhanded reisijad!

Nikal Travel on spetsialiseerunud kvaliteetreiside korraldamisele Araabia Emiraatidesse,
Hispaaniasse, Portugali, Taisse, Ameerika Ühendriikidesse, Sri Lankale, Kuubasse ja Hiina.
Igal aastal täieneb meie reisisihtkohtade valik. Korraldame indviduaalseid puhkusereise
ainult eritellimusel, näiteks Mauritiusele või Taisse. Me pöörame alati palju tähelepanu
reisi kvaliteedile koos partnerite ja klienditeenindusega. Meie kogenud reisijuhid
pakuvad lisaks kohapeal põnevaid ja huvitavaid ekskursioone. Tänu pikaajalisele koostööle
meie partnerite ja sponsoritega on meil õnnestunud reiside osas tagada parim hinna ja
kvaliteedi suhe.

Kui Te meid veel ei tunne, proovige järele.
Tulge meie reisidele tutvuma maailma vaatamisväärsustega ja nautima toredat
seltskonda!

– NIKAL TRAVEL meeskond

Mõned väljavõtted meie klientide tagasisidest:

Julia ja Mehis

Emotsioonirikas reis AÜE-sse

5 tärni 5-st

Täname Nikal Traveli meeskonda suurepärase reisi ja  kirjeldamatute elamuste ja emotsioonide eest! Oleme igati oma reisiga rahul ja saime tänu meie tublidele giididele väga palju huvitavat infot AÜE kohta. Täname kõike - meil oli tore meeskond ja need mälestused jäävad südant soojendama veel  pikaks ajaks.

Julia ja Mehis

Urve kaaslastega

Türgi Lüükia

5 tärni 5-st

Jõudsime tagasi imeliselt reisilt 23.09-30.09.2015 Türki, Lüükiasse. Jäime väga rahule – väga hea kohalik giid Ahmet – suurte teadmistega, hea esinemisega, põhjalik oma etteastetes. Väga tubli eestipoolne giid-reisisaatja Karin: asjalik, hooliv, kannatlik, professionaalne. Üliprofessionaalne, tähelepanelik, abivalmis kohalik bussijuht – super. Nime kahjuks ei tea. Väga jäime rahule Tusan Beach Resort ***** hotelliga, mille asukoht, teenindav personal, toit olid võrratud – oleks seal kauemgi tahtnud olla. Ootame uusi, huvitavaid reisipakkumisi Türki ja mujale 2016 aasta sügiseks.

Kõigi nimel,
Urve kaaslastega

Jaroslav R.

Seiklusrikas Türgi

4 tärni 5-st

Täname Teid südamest  imeilusa Lõuna-Türgi reisi eest. See oli reis "muinasjutumaale". Külastasime 8 päeva jooksul imehuvitavaid paiku alates Myra linna hauakoobastest kuni Efesose  maailma suurimate arheoloogiliste väljakaevamiste paikadeni välja. Meile avardusid valged  Pamukkale lubjakiviterrassid,mis on tekkinud kuumaveeallikatest  allavoolava vee tagajärjel.Nautisime kümblemist kuumaveeallikates,isegi selles, kus kunagi oli kümmelnud Egiptuse valitsejanna Kleopatra.Vesi oli sinisinine ja mõnusalt  soe.Sõitsime läbi roostiku Kilpkonnarannale, kus vees elavad suured kollast vävi kilpkonnad.Me nägime,kuidas nad veest pead välja tõstsid ja meid tervitasid.Külastasime Türgi vaibakudumistöökoda, nägime, kuidas noored naised koovad maailmakuulsaid ilusaid siidivaipu, nagu pildid, kuid väga kallid. See töö on väga täpne ja aeganõudev.  Meeldejäävaks kujunes  Türgi lõpuõhtu esitatud hoogsate Türgi  tantsudega. See oli võimas vaatepilt. Mälestuseks saime imeilusalt kujundatud värvifotod endast. Tagasiteel hotelli võtsime  ka ise veidi lauluviisid ülesse, nii lõbusas meeleolus olime. Meil oli väga ühtehoidev sõbralik seltskond ja kaks asjalikku  giidi, kellest üks pikajaliste kogemustega kohalik giid Serkan, kes eesti grupiga kohtus esmakordselt ja meie giid Greta. Laialdaste teadmistega tegi ta selgeks kogu suure Türgi riigi ajaloo sajandite algusest alates.Kui palju jõudu ja energiat kulutasid  giidid ära meie ringreisi edukal korraldamisel.  Oleme kõik väga tänulikud neile. Reisi lõppedes tundsime kõik, et olime käinud imedemaal.

Virke K. ja Eede P.

Tiina Ja Eneli

Suurepärane reis Põhja-Küprosele

5 tärni 5-st

Käisime Teie firma poolt korraldatud reisil Põhja-Küprosele 01.03.-08.03.2017. a. Reisist on väga meeldivad mälestused, kõik oli korraldatud suurepäraselt, oli väga mitmekesine programm, nägi palju kohalikku loodust, elu-olu.
Meie reisisaatja Tanja on väga meeldiv, abivalmis, rahulik, sõbralik, suurte teadmistega väga tore inimene. Samuti on head mälestused kohalikust bussijuhist Hassanist, kes on samuti väga sõbralik, abivalmis, rahulik. Mõlemad on suurepärased oma ala asjatundjad.
Suur tänu meeldivate elamuste eest!

Tiina ja Eneli

Ulvi

Itaalia reis

5 tärni 5-st

Juba ette ruttavalt võin öelda, et nii mina kui laps jäime Itaalia reisiga väga rahule. Igal juhul on tegemist väga huvitava ringreisiga. Kogu reis oli väga hästi organiseeritud, kõik lubatud pidas paika, kaasas olev giid Karin oli igati super – suutis vastata kõigi reisijate kõikvõimalikele küsimustele ja seda nii eesti kui ka vene keeles. Karin suutis rühma ilusti ohjes hoida, vaatamata väga erinevatele inimestele.
Igal juhul suur-suur aitäh reisi eest, meil on nüüd jälle palju uusi muljeid ja laps soovib kindlasti Roomasse tagasi minna.

Ulvi

Ruth

Portugal

4 tärni 5-st

Soovime tänada kõiki, kes olid seotud Teie poolt korraldatud reisiga 16.11-23.11 Portugal-Hispaania. Kiidan väga heade sõnadega antud reisijuhti Karinit ning bussijuhte. Kõik olid abivalmid ja aitasid igal sammul. Samuti kiidusõnad ka kogu reisiseltskonnale!
Kõike kaunist

Ruth

Õie ja Toivo

USA hariv ja tähtsündmuslik reis

5 tärni 5-st

Suur tänu teile, reisikorraldajad, USA-Kanada reisi korraldamise eest. Kõik sujus kenasti. Oleme reisiga väga rahul. Oli hariv ja silmaringi avardav elu pikim ja ilmselt tähtsündmuslik ekskursioon. Personaalsed tänud ja kauni suve soovid reisijuht Riinale!